google ads
Na pravom mjestu u pravo vrijeme
Google Ads najučinkovitiji je način oglašavanja, jer smo aktivni točno onda kada korisnik traži informaciju. To znači da kada korisnik upisuje ključnu riječ u tražilici, ako je naš oglas optimalno iskreiran on će mu se prikazati, ali će se naplatiti samo onda kada korisnik klikne na njega, a taj klik nam je ujedno i realni kupac.
U google oglašavanju sami kreiramo budget i odlučujemo koliko ćemo dnevno potrošiti na oglašavanje, a također možemo mjeriti i analizirati koliko se naš oglas puta prikazao te koliko je puta korisnik kliknuo na njega i na taj način možemo mijenjati oglas prilagođavajući ga željama i potrebama korisnika.
Plaćate samo kada netko klikne na oglas
Sami određujete budget koji ćete potrošiti
Mjerljivi i precizni rezultati
Birate jezik na kojem će biti oglasi
Oglašavati se možete lokalno i globalno
Određujete vrijeme u kojem će se oglas prikazivati
Oglašavati se možete na drugim portalima i stranicama
Zašto odabrati google ads?
Zato što je Google Ads oglašavanje jedno od najbržih i najučinkovitijih načina da svoje usluge ili proizvode prezentirate korisnicima baš onda kada ih oni trebaju i traže na Google tražilici.
Jer je odličan izbor za brzo povećanje prometa. Da bi se tvrtka po određenim ključnim riječima pozicionirala na vrh organskog pretraživanja potrebno je i do nekoliko mjeseci, a uz Google Ads to je moguće gotovo odmah.
POjavite se onda kada vas drugi traže
Uz Google Ads u vrlo kratkom vremenu možete doći do željenih rezultata.
Povećajte posjet stranice
Pronađite pravu kupce
Povećajte prodaju
Povećajte broj upita i poziva
Google Ads odlično je rješenje velikim i malim tvrtkama da ispune svoje marketinške ciljeve.
Gdje se sve može oglašavati?
Google Search - Pretraživačka Mreža
Oglasi se prikazuju na Google tražilici u tekstualnom obliku (npr. ako korisnik pretražuje tenisice za trčanje prikazat će mu se vaš oglas ako se oglašavate upravo za te riječi)
Google Display - Prikazivačka Mreža
Oglas se prikazuje na raznim web stranicama u obliku slike.
Remarketing
Oglasi se prikazuju korisnicima koji su već posjetili vašu stranicu. Ponovno ih podsjećate na proizvode i usluge koje su gledali na vašoj stranici.
YouTube Oglašavanje
Oglas se prikazuje na Youtube koji je druga najpopularnija tražilica na svijetu nakon Googla
Gmail Oglašavanje
Ovo je personaliziraniji oblik oglašavanja jer oglas u obliku maila stiže korisnicima u poštanski sandučić. Oglas može biti kombinacija slike, teksta i videa.
Zatraži neobvezujuću ponudu za Google Ads
U cijeni usluge
je baš sve što vam treba za uspješnu kampanju i ostvarenje vaših ciljeva. A cijena je već od 800 kn!
Detaljno istraživanje ključnih riječi
Izrada oglasa i optimizacija
Istraživanje konkurencije
Kreiranje i optimizacija kampanje
Konstantno praćenje kampanje
Postavljanje konverzija
Negativne ključne rijeći
Svakodnevno praćenje kampanje
Izrada remarketing kampanja
Savjete za poboljšanje odredišne stranice
Kontinuirano unapređenje kampanje novim riječima
Detaljna analiza i kompletni mjesečni izvještaj
Često
postavljena
pitanja
Niste dobili odgovore na sva pitanja? Rado ćemo odgovoriti na sve vaše upite.
Kolika je cijena oglašavanja?
Oglašavanje se plaća po kliku, a dnevni budget je onoliki koliko vi odredite. Znači ako želite dnevno potrošiti 30 kn onda je to cca 900 kn mjesečno. Cijena klika može varirati od par lipa do nekoliko kn ovisno o ključnim riječima za koje se oglašavate. Google oglase plaćate samo kada korisnik klikne na vaš oglas.
Mogu li otkazati kampanju kada želim?
Naravno, ako mislite da vam Google kampanja ne donosi rezultate možete ju otkazati u bilo kojem trenutku.
Kako ću znati što vi radite i da li je to ispravno?
Dogovorit ćemo način komunikacije koji vama najviše odgovara na tjednoj bazi, a na kraju svakog mjeseca poslat ćemo vam detaljni izvještaj u kojem će biti prikazana potrošnja i postignuti rezultati.
Mogu li se oglašavati samo na tražilici i nigdje drugdje?
Da, vi birate kanale na kojima se želite oglašavati. Mi vam možemo dati savjet a odluka konačna je uvijek vaša.
Kako brzo ću dobiti prve rezultate?
Već u prvom mjesecu trebali biste vidjeti rezultate. Što se oglasi duže prikazuje, više ih možemo optimizirati i oni će biti bolji, jer ćemo imati puno više podataka nego na samom početku.
Kada krene kampanja mogu li je prekidati i oglašavati se samo nekoliko dana u mjesecu?
Naravno, Vi odlučujete a mi ćemo vas savjetovati kojim danima i u koje doba dana je najbolje da se oglasi prikazuju.
Tek ste pokrenuli poslovanje ili ste mikro poduzetnik?