društvene mreže
VOĐENJE – OGLAŠAVANJE
YOUTUBE
TIK TOK
Vaši kupci su na društvenim mrežama! Uspjevate li doći do njih i povezati se s njima?
Uzevši u obzir da je 90% populacije na nekoj društvenoj mreži, mogućnosti su doista velike i bilo bi tužno ne iskoristiti ih.
Niste sigurni od kuda krenuti, koju društvenu mrežu odabrati?
Ne brinite, mi ćemo vas savjetovati koja društvena mreža je najbolja za promociju i prodaju vaših proizvoda ili usluga.
Kreiramo Ciljeve
Bilo da je to prodaja proizvoda, povećanje korisnika ili razvoj branda?
Fiksna naknada
Bez obzira koliko trošite na oglašavanje naša usluga je uvijek fiksna.
Mjesečni izvještaji
Pripremamo detaljnu analizu s kompletnim mjesečnim izvještajem.
Iskustvo
Svatko može pokrenuti kampanju, ali mogu li svi dobiti dobre rezultate?
Pripremamo i objavljujemo sadržaj
Unaprijed šaljemo plan objava i oglasa na odobrenje.
Uvijek u toku
Kontinuirano pratimo, analiziramo i uređujemo stranice na društvenim mrežama.
Personalizirani vizuali
Osmišljavamo i izrađujemo sve tekstualne i vizualne objave – slike, videa, infografike, oglase.
Plaćeno Oglašavanje
Znamo kome uputiti, koju publiku targetirati kako biste najbolje iskorisitili planirani budget.
– vođenje –
DRUŠTVenih MREŽA
Svaki komadić sadržaja ili popularno zvanog „contenta“ koji plasirate na društvene mreže je prilika da stvorite novog kupca. Društvene mreže su sukus ljudi različitih interesa, ponašanja i pozadine. Dobrim managementom contenta na različitim platformama omogućuje tim individuama da organski otkriju vaš posao, odnosno brand.
Odlično je što su društvene mreže primjenjive za sve djelatnosti. Možda nije svaki biznis za svaku mrežu, ali svaki ima barem jednu koja mu 100% odgovara.
Osmišljavanje i izrada vizuala - cover, oglasi, objave
Osmišljavanje i objava sadržaja - slike, video
Praćenje komentara i poruka
Plan objava usklađujemo s vašim mogućnostima
Izvještavanje i analiza odrađenog
Komuniciranje na društveni mrežama je nužno za kreiranje onog „ljudskog dodira“ svakog branda i tvrtke. Ljudi danas vole dvosmjernu komunikaciju, a komuniciranje kroz content kao i direktno s kupcima pokazuje vašu spremnost da svom klijentu pružite najbolje moguće iskustvo.
Ideja svakog posla je da razvije lojalnu bazu klijenata, odnosno kupaca. S obzirom na to da zadovoljsto klijenata i lojalna baza istih ide ruku pod ruku, važno je redovito komunicirati s kupcima kako bi osjećali povezanost s brandom na osobnoj razini.
– oglašavanje – na DRUŠTVenim MREŽAMA
Vaše dnevne objave vidjet će svega 5% pratitelja stoga je vrlo važno ako imate dobru ponudu ili uslugu javiti i drugima putem plaćenog oglašavanja.
Oglašavanje će svakako stvoriti veći promet na vašim stranicama, donijeti nove klijente, probuditi stare i osigurati povećanje vrijednosti vašeg poslovanja.
Oglašavanje na društvenim mrežama jeftinije je od tradicionalnog oglašavanja, a možemo bolje targetirati publiku i imamo precizne mjerljive izvještaje.
Osmišljavanje i izrada kampanja
Osmišljavanje i izrada kvalitetnih oglasa
Ciljanje prave publike za oglašavanje
Targeirati možemo po spolu, dobi, lokaciji, interesima, statusu
Određivanje ciljeva kampanje - broj klikova, broj impresija, broj konverzija
Izvještavanje i analiza odrađenog
Što je oglas kvalitetniji i kreativniji to će cijena oglašavanja biti manja i oglas će se bolje prikazivati. Ako je oglas loš i cijena oglašavanje će biti skuplja.
Facebook Pixel - kod koji se stavlja na web stranicu
– prati posjetitelje koji su došli na vašu web stranicu preko facebooka, kako bismo mogli mjeriti konverzije
-možemo stvarati vlastitu publiku
Svrha oglašavanja nije skupljanje lajkova i impresija, već je svrha ono što ste vi odredili kao cilj – bilo to prodaja, sastanak, prijava na newsletter i sl.
SVI SU GORE
Pola svjetske populacije koristi neku od društvenih mreža i zato su one postale neizbježan kanal komunikacije. Svoj proizvod i uslugu možete predstaviti svima u svijetu i to baš onima koji su pokazali zanimanje za vaš proizvod i uslugu. Nije li to sjajno?
Facebook ima najviše podataka o demografiji, interesima, aktivnostima i samom ponašanju kupaca. Upravo zbog toga potrebna je stručnost kako biste targetirali baš one korisnike koji su vam važni.
već od 500 kn
Instagram je društvena mreža koja gori od fotografija. Hastagovi, mentionsi, filteri, no filteri – život se živi na Instagramu i tamo želite biti i vi. Kreiranjem kvalitetnog contenta za Instagram, lijepog layouta i dobrih fotografija, u kratkom roku možete dobiti respektabilan broj pratitelja.
Danas je networking sve, a na LinkedInu je to najlakše ostvariti. Tu se nalaze vaši klijenti, kupci i to još uvijek nedovoljno iskorištena mreža koja otvara izuzetne mogućnosti za oglašavanje i B2B.
Tik Tok
Danas klinci, sutra vaši kupci. Kreiramo Tik Tok videe za vas kako bi se povezali s mlađom generacijom i ulagali u buduće klijente. Sjajna stvar kod Tik Toka je što u jednom danu, ako je dobar video, možete imati i tisuće pregleda bez ijednog followera. Pratimo trendove, a ovaj je zaista neizbježan.
Youtube
Youtube je druga najveća tražilica na svijetu nakon Googla, čiji su aktivni korisnici između 25 i 35 godina.
Kao i kod Google i Youtube ima pravila kako se istaknuti između toliko novih videa koji se svakodnevno objavljuju.
često postavljena pitanja
Koliko trebam uložiti u oglašavanje?
Onoliko koliko ste spremni platiti. I za male iznose poput 50 kn mogu se postići važni rezultati. S takvim iznosima možda kampanja i neće biti najuspješnija ali ćemo prikupiti nove podatke koji će nam kasnije dobro poslužiti.
Koje su prednosti oglašavanja na društvenim mrežama?
- dvosmjerna komunikacija s publikom – npr. brzo možete dobiti povratnu informaciju o proizvodu koji ste lansirali na tržiše
- povećavate promet vaše stranice
- ljudi vjeruju jedni drugima i važno im je njihovo mišljenje
- precizno ciljanje publike kojoj se obraćate
- niski troškovi oglašavanja
Kako se odlučiti koju društvenu mrežu odabrati?
Odabir društvene mreže ovisi o vašoj ciljnoj skupini i o potrebama. Facebook i Instagram su must have bez obzira čime se bavite, dok su LinkedIn, You Tube i Tik Tok mreže koje dodaju vrijednost vašem brandu.
LinkedIn je B2B mreža koja vam omogućje da se povezujete s ljudima iz vaše branše, da plasirat svoj proizvod drugim tvrtkama i da stvarate vrijedan networking.
You Tube je sjajna platforma za plasiranje kvalitetnih videa, a Tik Tok se obraća mlađoj populaciji koja guta videe i nema vremena za čitanje postova. A upravo je ta publika ona koja će sutra biti vaš kupac.
Mogu li male tvrtke konkurirati velikima na Facebooku i Instagramu?
Male tvrtke mogu konkurirati velikima na IG i FB, ali pitanje je da li je to cilj vašeg poslovanja. Mali se trebaju “tući” s malima i srednjim tvrtkama, jer su budgeti velikih tvrtki ogromni, a samim time je teško konkurirati.
Da li je uspješna kampanja kada imam puno likeova?
Da i ne. Uspješna kampanja mjeri se dosegom i engagementom, no ovisi i o cilju koji ste si postavili tijekom određene kampanje. Iskustvo je pokazalo da broj likeova ne znači ništa, Ljudi lajkaju po defaultu u news feedovima, a mnogi vide info a uopće ne lajkaju, no kliknu na oglas, odu na stranicu i obave kupnju. Uspješna kampanja uključuje ljude koji će ispuniti cilj, a to je kupnja. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed venenatis risus non porttitor lacinia. Proin non cursus massa. Morbi nec sollicitudin mi. Etiam sed arcu ac nunc posuere varius. Suspendisse potenti.
ZAPOČNIMO
Ako se svakodnevno mučite sa smišljanjem sadržaja i strategija za društvene mreže vrijeme je da angažirate nekoga tko će to raditi umjesto vas.
Prilagođavamo se vašim mogućnostima
Za svaku djelatnost imamo kreativno i strateško rješenje
Dizajniramo sve oglase i grafike
Kreiramo i optimiziramo kampanju
Pazimo na sve metrike kako bi kampanja bila uspješna
Unaprijed vam šaljemo plan objava i oglasa
Sami određujete budget koji ćete potrošiti na oglašavanje
Na kraju mjeseca vam šaljemo detalju analizu
I sve radimo u dogovoru s vama i s vašim odobrenjem 🙂
Tek ste pokrenuli poslovanje ili ste mikro poduzetnik?